www.przasnysz.um.gov.pl/forum - Rejestracja

Regulamin Forum przasnysz.um.gov.pl

  1. Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki korzystania z forum dyskusyjnego udostępnianego na stronie przasnysz.um.gov.pl (zwanym dalej: Forum).
  2. Forum dyskusyjne jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Urząd Miasta Przasnysz z siedzibą w Przasnyszu, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz (zwanym dalej Urzędem Miasta).
  3. Forum umożliwia Użytkownikom bezpłatne zamieszczanie swojej opinii na określony temat oraz poznawanie i komentowanie wypowiedzi innych osób.
  4. Każdy odwiedzający stronę Forum może zapoznać się ze zgromadzonymi tam wypowiedziami (określanymi dalej jako Wpisy).
  5. Publikowanie własnych Wpisów i zakładanie nowych wątków (czyli rozpoczynanie dyskusji na określony temat) wymaga wcześniejszej rejestracji i zalogowania się na Forum zgodnie z zasadami określonymi w punktach 7-9 regulaminu.
  6. Każdy korzystający z usługi Forum (dalej: Użytkownik) zobowiązany jest do przestrzegania zasad niniejszego regulaminu oraz netykiety.
  7. Do rejestracji niezbędne jest podanie nazwy Użytkownika, hasła i działającego adresu elektronicznego oraz akceptacja niniejszego regulaminu. Nazwę użytkownika może stanowić dowolnie wybrany przez niego pseudonim.
  8. Rejestracja następuje w momencie potwierdzenia prawidłowego działania podanego przez Użytkownika adresu elektronicznego.
  9. Nazwa Użytkownika stanowi jego identyfikator (login), który wraz z hasłem umożliwiają Użytkownikowi zalogowanie się.
  10. Uczestnik Forum publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Urząd Miasta nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść Wpisów zamieszczanych przez uczestników na Forum.
  11. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez uczestników na łamach Forum treści:
    • sprzecznych z prawem,
    • sprzecznych z dobrymi obyczajami (w szczególności obraźliwych, wulgarnych),
    • propagujących piractwo (zwierających odnośniki do stron z nielegalnymi plikami, nielegalnym oprogramowaniem itp.),
    • naruszających prawa Urzędu Miasta,
    • naruszających prawa innych osób (w szczególności nawołujących do pogardy, dyskryminacji rasowych i obraźliwych dla cudzych uczuć religijnych, nienawiści i przemocy w jakiejkolwiek formie, lub treści, które takie czyny usprawiedliwiają lub gloryfikują, godzących w cudzą godność, naruszających cudzą prywatność lub inne dobra osobiste),
    • naruszających zasady współżycia społecznego,
    • będących atakiem personalnym na innych uczestników Forum (odnoszących się do ich cech charakteru, stopnia rozwoju umysłowego, przynależności do określonej rasy, grupy religijnej itp.),
    • powszechnie uznanych za naganne,
    • stanowiących przekaz reklamowy,
    • wiadomości przesyłanych łańcuszkowo.
  12. W celu utrzymania porządku i przejrzystości Forum jego uczestnicy zobowiązani są do:
    • nieduplikowania postów, tematów i Wątków,
    • nadawania nowym wątkom krótkich, rzeczowych i przejrzystych tytułów, odzwierciedlających ich zawartość,
    • nieużywania wielkich liter w tytułach wątków (chyba, że z zasad pisowni wynika inaczej),
    • umiarkowanego korzystania ze znaków specjalnych i środków graficznych, w tym emotikonów i powiększonej czcionki,
    • przestrzeganie ogólnie przyjętej kultury języka i zasad pisowni.
  13. Urząd Miasta zastrzega sobie prawo do redagowania i/lub usuwania wpisów zawierających treści, o których mowa w punkcie 11.
  14. Moderatorzy czuwają nad przebiegiem dyskusji. Mają prawo usuwać wpisy sprzeczne z niniejszym regulaminem, a także przenosić wątki pomiędzy poszczególnymi częściami forum.
  15. Użytkownik może zgłosić naruszenie zasad regulaminu lub netykiety poprzez poinformowanie Moderatora.
  16. Adres IP, z którego został wysłany każdy Wpis jest notowany w celu kontrolowania przestrzegania zasad zawartych w niniejszym regulaminie i netykiecie.
  17. Urząd Miasta ma prawo blokowania dostępu do Forum Użytkownikom dopuszczających się naruszeń niniejszego regulaminu.
  18. Urząd Miasta może przekazać uprawnionym organom pozostające w jego posiadaniu dane uczestników Forum naruszające postanowienia pkt 11 niniejszego Regulaminu.
  19. Urząd Miasta Przasnysz dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Forum oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących jego funkcjonowania.
  20. Urząd Miasta Przasnysz zastrzega sobie prawo do wyłączenia stron Forum z treści serwisu przasnysz.um.gov.pl bez podawania przyczyn takiego działania.
  21. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Urząd Miasta Przasnysz zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na tej stronie.

 
cron